hejhej

Gud hinner inte skriva så mkt nu ska städa mitt rum och duscha sen ner och köpa lite saker , skriver mer sen ! Gårdagen va iaf jätte mysig med bckbuus soffiiia (och malin D en stund och hennes kille) i stan ,jag fick bara köppt en glass & godis hade inga pengar kvar =( men ska diskutera barnbidraget med mamma sen behöver verkligen pengar , btw dieten går piss haha klarar mig typ inte utan socker men vi får lase va som händer aja hörs senare :)



Haha ser ut som ett jävla mogo men sofia tvinga mig ta den fula mössan och grimarsera :( och så putta hon ut mig mitt inne i femman så börja jag dansa så klappa dom händerna och skämde ut mig bara för att dom tyckte jag va så cool med min ut och in jacka , sofia va galen i min jacka :( , hahah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0