sjuk torsdag!

Hej detta måste vara det senaste inlägget på jätte länge , men jag har bara tatt det lite lungt och har ärligt talat inte ens orkat blogga . Det har hänt jätte mycket på senaste tiden , att ja inte ens klarar av att skriva om allt för det hade tagit en evighet , så detta blir som en nystart 2010 ! Kan börja med att berätta att jag sitter här magsjuk :( , spydde jätte mycket igår , har inte ätit på två dagar nu känner mig jätte yr verkligen , så idag händer det nog inte så mycket . Imon ska jag sitta barnvakt bara tills på lördag , sen får vi la se vad som händer vill iaf komma ut och hitta på nått innan lovet tar slut . En sak som jag går runt och tänker på hela tiden är mitt hår , ja vet inte va ja ska ta mig till , om jag bara ska ha kvar den mörkbruna färgen som jag har nu eller om ja ska ha ljusbrunt eller om ja ska gå tillbaka till blond . ? det är skit jobbigt för jag gillar alla 3 färgerna , så ja behöver verkligen hjälp , men nu ska jag kolla på film och göra lite te , kan tyvärr inte äta något eftersom jag bara spyr upp det. Kanske skriver lite mer senare . kram så läge


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0