frukost!

Hejhej kom nyss hem från stan kännde att ja va tvungen att komma ut idag jag är inte magsjuk längre , har bara lite svårt att äta och feber , jobbigt ja . Iaf så köpte jag ett par stövlar , behövde verkligen nya skor , och unnade mig ringar , örhängen , midjekjol & hårfärg . Köpte lite ljusare färg denna gången , vill ha lite ljusare brunt nu till sommaren , om den ens kommer sommar det snöar ju sjuukt mycket ute , helt kaos !  Men så ikväll blir det sitta barnvakt och ha det mysigt , och göra mig brun , färga håret , måla naglarna och färga ögonbrynen :D ! Och idag va dagen jag på två hela dagar ja käka frukost !! dock bara massa yoghurt och magdrycker , men det är alltid nått ! Men nu ska jag ta och kolla på film och mysa denna snöiga kväll !





kramis

Kommentarer
Postat av: PK

snygga skor! :D

2010-02-19 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0