tjenixen ♥

nu sitter jag här och bara knarkar sönder en låt , om och om igen , den är så sjukt bra jag dööör ! iaf så åt jag kykling idag , hade ju tänkt att börja med att skriva om va jag äter varjedag ,men det har ju vart sisodär så tack eldin for reminding me ! anyway jag tror jag kommer blogga mer när jag får en laptop nu till jul för då har jag den under armen hela tiden så då blir det många inlägg . hihi =) , iaf så imon efter skolan kanske jag och gustavminbaby ska på öis match , min första gång på en öis match isf så det ska bli bamseskoj ! och angånde förra inlägget , det om plojen , så är det ploj på onsdag denna veckan och det är stress ! men jag och sabbiina blir nog böndeeer med kanske elinpelin också . haha fan va skoj , vi kommer va riktigt fula ! och på torsdag ska vi stå i arken så bakplåten äggen sockret mjölet chokladen mm flyttar hem till mig på onsdag kväll då , för vi måste hinna baka tills på torsdag , hade planer men dom förstöreds redan när mamma sa att hon skulle träna hela kvällen så ja va tvungen att tvätta ? så vi gör allt hos mig , så det blir mycket spring för min del på onsdag ! det blir iaf cupcakes silviakaka & kladdkaka , mums ! skolan idag va faktiskt rolig , fast måndagar är alltid dom segaste dagarna ! så men nu ska jag fixa lite i min gaderob , men vi hörs senare !





pusssaaarrr

Kommentarer
Postat av: nattiiis

uppdatera mera !

2009-09-16 @ 13:46:19
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0