skeppohoj

nuu äntligen ger jag er månadens första inlägg , har vart rättså bussy in my life . iaf idag så har jag som nästan alla söndagar hängt med syrran med till stallet . efter det så åkte vi hem och bytte om , sen in till stan ! skulle nämnligen köpa present till mammsen , hon fyller ju på onsdag ! Kan ju bara säga att jag och jonna inte tänker samma , jonna : amanda badankan då ? jag : vi har ju inget badkar ?!?!?! omg .. det blev iaf en coolpresent tillslut , sooo my mom . kan inte säga ännu , tror hon läser min blogg så men iaf senare efter det så köpte jag (äntligen!) nytt smink , mascara foundation och puder , ska försöka sluta andvända brunkräm och shit , bara mascara , men detta va för just incase =) ! så fick jag en ny piercing också till läppen , en vit/silver som jag har velat ha hela tiden . efter det ja , då gick vi till arkaden och käka nån slags thaimat ? sen vare bara hem och kolla film med mina nya raggsockor ! aja skriver mer sen cuties



pussss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

myyyysssiiit :)

2009-09-06 @ 22:55:41
URL: http://cuteloser.blogg.se/
Postat av: Anonym

ääääntligen! på tiden juuu

thank youu meor :)

2009-09-07 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0