hopplan sa

nu har jag inte skrivit på några dagar men ja har helt ärligt inte haft nått att prata om , det har bara vart samma gamla visa , vaknar 05.20 varje morgon sätter på platttången sminkar mig tar på mig kläder springer till bussen går av tar spårvagnen går av den springer till den andra bussen hinner i sista minut sitter där och sover ev. pluggar på det jag inte orka kvällen innan sen kommer alla på i surte sen går vi av bussen går upp för det otroligt as jobbiga backen går upp till skåpet går till lektionen sen på lunchrasten drar jag och min älskling hem till han och käkar efersom ja oftast bara får kväljningar av skolmaten sen möglar jag bara resten av dagen i skolan , slutar oftast vid 3-4 tar bussen hem med donna typ varje dag så är jag hemmatyp as sent eftersom jag måste ta samma väg hem som till skolan så , sen kommer jag hem och äter sätter på datan sitter där lite om jag inte är med gustav då förstås ♥ , sen lägger jag mig typ vid tolv varje kväll så förstsätter det så , men jag ahr faktiskt oftast mycket att göra efter skolan nu tog jag bara en vanlig simpel dag , det blir lättast att förklara hihi . så nu vet ni på ett ungefär hur mina dagar ser ut . idag har var jag på ett skolmöte kan man säga ungdomsfullmäktige tror jag detheter ? det va rättså kul , fast det va så seriöst , ja fatta inte poängen riktigt .. men det va kul att se lite gamla ansikten från tiden då jag gick på nolskolan ! alla skolor från ale va där , så vi fick prata i en sån talarstol eller nått inför alla , haha trodde jag skulle kissapåmig eller nåt , jag hatar sånt , kan vara oseriös pratande mot en massa människor och ha kul med detta va så stelt och tyst och alla kolla verkligen på mig haha , kännde mig värsta klumpig ! sen fick vi fika , jag som va så super dunder hungrig fick hår i min macka , så jag tog en banan ist , poor me :( . efter hela denna långa dagen så hamna jag här tillslut ska snart göra kvällsmat och kolla om jag hittar nån bra film och ladda ner , förhoppningsvis skriver jag imon , om jag nu kommer på nått bra att skiriva om . men ha det så bra så länge  

 

låten gör mig alltid glad , så kärlek till den verkligen

 

det kommer en låt efter också men ja orka inte leta upp nån ny länk så


 

Kommentarer
Postat av: izabel - Göteborgs egna barbie

SV: tycker jag också :D<3

2009-09-26 @ 17:47:40
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0