hejjjj

gud , om några timmar är den underbara helgen slut , jag orkar inte med skolan imon ! jag är så jävla seg just nu , det är ju söndag ? sitter och äter godis kollar på charlies änglar på tv och ska snart rensa min gaderob , känns som om jag säger det hela tiden men denna gången ska jag göra det på riktigt ! för jag ska nämnligen göra lite saker för mamma och fjäska gärnet så jag får pengar , och då ska ja köpa nyttnyttnytt , behöver verkligen !! apropå nytt , så ska vi ut nu i veckan också, och köpa vinterskor och sånt , wiiie ntligen ! nog om det för nu , idag har jag suttit barvakt mot syster med min älskling , dagen har i storsätt gått ut på att vi köpte med oss fika och satte oss i slottskogen & kolla på en massa söta djur =) sen börja det spöregna ju så vi kom hem med thaimaten vi skulle käka hemma med mamma pisseblöta nästan ju , blir bara så sur för varje gång jag ska dit så regnar det alltid ! har inte så mycket att snacka om egentligen så nu ska jag in på nätet och kolla runt lite och se om ja hittar några kläder jag fastnar för , jag återkommer !

 
 
kööösssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0