girlsnight igår !!!

wiiie tjejdag med elin stina & donna , skit kul va det , tack alla love u <3 dagen börja med att vi möttes inne i stan , och sprang direkt till åhlens city för att hitta hårfärg till mig och elinpelin , vi stog nog där bland hyllorna och rota hur länge som hellst , så sa en som jobba där att vi skulle ta röd hårmousse innan färgning så vi inte fick en hemsk utväxt så vi köpe ju sjklart d för vem vill ha ful utväxt ? sen gick vi och köpte chips och massa sånt och drog hem till mig . vi började direkt med att lägga i den röda grejen i mitt hår och väntade i en kvart typ , sen börja donna med mitt hår , med färgningen . samtidigt gjorde vi hela elins hår rött , fast , hennes röda färg va verkligen inte i i en kvart , utan snarare en timma typ ? fast ingen märkte det fören det hade gått hela kvällen , men vi trodde det skulle bli ljusbrunt ändå , så vi färga det och föna det och allt , men det blev inte som vi trodde .. hela färgningen sluta med att jag fick det jag ville , mörkrunt , elin fick dock inte det hon ville , utan hon fick oranget hår ! stackarn , men hon va glad ändå jag hade suttit och tröst ätit hela kvällen ! sen spenderade vi hela kvällen på att ta massor med kort och kolla på 'drag me to hell' , alla satt ju och skratta och skrek samtidigt ,  ndå rätt lyckat haha ! (y) iaf så lägger jag ut lite bilder , inte alla vissa är lite damp bilder , barnförbjudet haha ! så enjoy !




¨












puussssss ♥


Kommentarer
Postat av: donnaaa

grymt skoj, love you (L)

2009-09-13 @ 22:40:43
Postat av: Anonym

jag vet, känner ingen som e så fin utan smink som carro:)

Skitfint blev ditt hår iaf:)

2009-09-14 @ 15:12:06
URL: http://snatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0