9månader hjärtat !!

såå nu upppdaterarrr jag , är så många som säger till så vafan =) , men idag har jag faktiskt vart upptagen , mammsens födelsedag & 9 månader med min pojkvän , 090909 lite coolt faktiskt ;* så dagen idag började med att min syster väckte mig as tidigt så väckte vi mamma med presenter kaffe och kakor , sen efter gick jag o la mig igen = försov mig ! så jag åkte hem till älskling och sov där sen skola typ 2 lektioner , på lunch rasten åkte jag & baby till surte och käka pizza . seeen tillbaks till skolan igen , på n lektion . sen efter den skynda oss hem och laga tacos , glass med bär och göra mys innan mamma kom hem för att överrraska henne , sen har jag bara myst hela dagen med älskling , är så glad över att du är min gustav ! så istortsätt har hela dagen bara vart slapp och mys haha . nu sitter jag här med cola & mackor och ska kolla på 'princess protection' med mina mystoffflor och min underbara frölunda tröja , så skare vara en härlig onsdagskväll ! btw . donna och stina i har gett mig ärr för livet , varje gång jag kommer lyssna på dom låtarna vi sjäng till på lektionen kommer jag se hur ni kollar in han lärarens röv framför mig . ska säga er alla där ute verkligen ingen vacker syn ! HAHHAHA fyfan , älskar er :) . aja nog om det .. gick igenom lite bloggar som jag har på min lista så såg jag att en läste boken 'sandor slash ida' , så jag laddar ner filmen , va länge sen nu den är bra faktiskt . Dagens fucking knarklåt måsteju bli den jävla tila tequila låten , låten passar in i mitt humör idag , har vart lite humörsvängningar idag i min kropp . lägger ut den på bloggen så jag kan överföra den in i ert memory card också . och förlåt för att jag inte tog kort på maten jag åt idag som jag lovat men det va lit tight med tid där , men imon . aja men ska kolla klart filmen nu , sen måste jag ta fram outfit tills imon . så vi hörs godnatt ! 








köööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0