-,,

hejochförlåtfördåliguppdatering !, igen , men jag har faktiskt ett liv också hörni =) , som det är fullt upp i just nu . jag är bombaderad med läxor , städning , åka hit och dit , i'm like never home .  aja nu har vi iaf tatt vårt plojfoto skolfoto och försörsta gången kommer jag vara med på framsidan ! skönt att allt det är överstökat nu . va händer i helgen då ? jo jag iaf ska sitta barnvakt med hjärtat mitt lörda & sönda . det blir nog film mat och bara mys hihi . har egentligen inte så mycket att säga ja ska la kolla om det kommer nått bra på tv och äta chips med cola till och bara mysa , det är ju trotttsallt helg nuuu ! men ja skriver imon och tar förhoppningsvis bilder också . sovsött !

ville bara ge en liten hälsning till hjärtat mitt också för att berätta att han är mitt allt .

gustav du värmer mitt hjärta varje dag , gör mig den lyckligaste i hela världen , varje dag . jag kommer aldrig att sluta älska dig , vackra du . min kärlek är så djup för dig att det inte går att beskriva med ord . jag är föralltid din , kom ihåg det , föralltid ! ♥

 


låten spelas flitigt i min ipod , jag älskar den , så därför riktar jag den till dig gustav !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0