sjuk

hej bloggare och alla andra där ute . jag vakna nyss upp i min varma säng av att regnet slogg mot mina fönster och av att larmet till grannens bil gick , har vart uppe några gånger idag , stanna hemma idag från skolan är sjuk och har halsbränna snuva & feber så jag har bara legat här hemma och kollar på tv med mina halstabletter , och idag för första gången på länge fick jag mig en riktig frukost ! hinner ju aldrig göra det innan skolan så det va mysigt , och så har jag och mammsen bestämmt nu att vi ska ut och shoppa massvis med kläder nu i helgen , behöver verkligen tjocka koftor iaf det är en sak som är säker ! dagens mat vet jag inte just nu , kanske inget alls , brukar ha jätte dålig aptit när jag är sjuk men vi får se . men nu har jag inget mer att skriva så jag lägger mig och kollar på tv igen och kanske tom gör lite te med honung , bra för halsen ! (y) så hörs vi kanske senare om jag orkar annars ha en fortsatt bra torsdag ! btw , jag har letat upp den perfekta netbooken för mig nu , så vi får hoppas att jag får den hihi . 

sikken bild jag hitta , blondiiie times =)

 

kramiiiiissaaar

Kommentarer
Postat av: izabel - Göteborgs egna barbie

sv; närdå? :)

2009-10-08 @ 19:22:48
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0