helllluuuu

först ville jag bara börja med att be lite om ursäkt för dålig uppdatering , ja vet att jag inte är så snabb på att lägga in nytt inlägg men somsagt sitter ju inte och nördar vid datan precis ! :) ville bara skriva lite om att jag gick vätttlefjäll idag , med jocke rasmus david linus romeo och typ carro hihi , gick den långa 2.5 mil , ville bara skryta lite om att jag fick en as bra tid sa dom . så förhoppningsvis går det på mitt betyg nu och höjer mig upp till toppen =) . annars har jag bara extremt ont i stortån , den är blå . och har sisodär ont i bena . meen nu ska jag nte sitta här och klaga , den va faktiskt skoj , hade kul hela vägen ! nu ska ja snart hoppa in i duschen och tvätta bort all lera smuts och barr sen kolla på två mysiga tjej filmer , bröllps duellen & ghosts of girlfriends past . men ni får ha det så bra så länge och sovgott

lägger ut lite bilder på förra veckans shopping också för skojskull



 

pussen  

Kommentarer
Postat av: Nattiis

Gud va gulliga vantar! :D

vart ifrån? (a)

2009-10-02 @ 10:08:08
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

yoo ohmieeh

2009-10-03 @ 13:23:08
Postat av: puffe

söta vantar + mössa

2009-10-14 @ 15:44:49
URL: http://puzzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0