hej i glass burken

hejsan nu sitter jag här vid mn kära dator igen och käkar glass , vanilj med choklad bitar i , mums ! fast min favorit är ju still bananchoklad ;) . hur har enran dags ett ut ? min börja med att  fick dra mig ur sängen eftersom jag ick 2.5 milarn igår hadejag ont i hela kroppen verkligen imorsen så ja kom lite försent , annars har jag haft en underbar dag med alla mina sötisar , nu har vi planerat också att ha tjejkväll nån dag i november för mig och elin , för att vi fylle typ då så jag längtar ! annars har jag bara städat och ätit pizza idag så det finns ingen intressangt att säga omd et .annars så fråga donna mig om vi skulle praoa tsm så vi kom fram till pizzeria eller donken , haha loveu <3 , annars ska jag nog praoa med min älskling andra veckan också så , men jag återkommer mer om det om två veckor . och just det jag skulle bara berätta att min skolsyster håller på och jobbar på mig hela tiden att jag ska gå upp i vikt , skit jobbig ! men hon sa att ja skulle gå upp nu till vintern , då kommer hon nog bli glad haha för jag äter alltid hur mycket köttbullar och prinskorv som hellst , melike big time ! =) aja nu ska jag kolla klart på filmerna jag snacka om igår och käka upp min sparade pizza bit som ligger i kylen , vi hörs puss och godnatt .



hitta en gammal going , sjukt skön ♥ 

 

kram

Kommentarer
Postat av: PK

Fan vilken go bild haha ;) <3

2009-10-03 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0