tjenispenis

Nuuu ska jag skriva några rader här , är inte på bästa blogg humöret just nu eftersom min fantasi låda är tom efter en hel dag sitta barnvakt och leka barbie hela dagen ! , men jag ska försöka skriva lite nu , så jag hade tänkt att prata om en grej som jag har gått och grubblat på hela veckan nu , att kanske man mår bättre av att bli vän med någon man inte gillar , ja menar det är ju bara en själv som mår dåligt av att hata tyyyp , så idag bestämmmde jag att faktiskt skriva till persnen när den skriver , annars ignorerar jag och inte svarar , men idag chatta vi faktiskt , kanske bara jag som är för snäll kanske , men jag tror jag ska köra på det från och med nu och se hur det går . (y)





pusss  ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast de beror ju på om man har anledning att inte gilla, finns de ingen direkt anledning så e de ju värt ett försök. ;)

2009-05-27 @ 21:27:27
URL: http://nataliesalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp , exakt ((:

2009-05-27 @ 21:28:28
Postat av: Nattispattis

Hihi jasså, svart e fint ;)

2009-05-27 @ 21:40:14
URL: http://nataliesalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

i now how you mean (a) <3

2009-05-27 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0