hejhoppgummisnopp

sååå alla vet så är jag hos gustav , så jag hinner inte skriva så mke , menmen har inte skrivit nu på 2 dagar , så måste uppdatera bloggen mina vänner ! Och så ville jag bara säga att min kära syster ligger på sjukhus , hon rammmmla från en gunga på dagis , bröt armen , poooor heeerrr :( , aja pussgurkan har iaf köppt godis till henne , hih då blir hon glad ;* , aja hörs senare ikvälllll , JAAAAAAAAAG ÄLSKAR MINNNN GUUUSTAVAAVAVAVVAVAVAV !! <3 (L)   langar babbbbyyy pic på mig ihih





pusssss

Kommentarer
Postat av: Guuuustaff :)

Älskopälsko hihi (L):)

2009-05-26 @ 23:25:18
Postat av: Gustaff

Älskopälsko(L)

2009-05-26 @ 23:26:13
Postat av: dinelin

naaw stackars plutten :o

söt du vaaaaa :D!<3

2009-05-28 @ 17:48:48
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0