heeejsaaan sveeejs

Shit nu vare verkligen längesen ja skrev , typ ett hlvår sen snart , jaja iaf now i'm back ! Jadu idag är det lördag , och inte vilken lördag som hellst för amanda , nej slapp lörda'n . Jo jag sitter här i min lägenhet mitt i stora stan , brevid liseberg & sappar på tv'n med en kopp varm choklad i min hand , närja kom på att jag kan ju faktiskt börja skriva blogg när sånna här daga som denna kommer , så jag satte mig vid min kära lilla data och börjadeleta , men ja märkte genast att det inte va så lätt att få allt rätt med teman o skit så jag började bomba alla på min msn och fråga om dom visste något som knske kune hjälp lilla mig , min käraste becks bara skrattade och tyckte jag va söt  men sen hittade jag en själ , elin ! (L)  Haha elin va lika vilsen som jag i blogglandet , så söt . men tillslut fixade vi det , eller ah , iaf jag så jag ska höra med elin snart hur d går . Dagens planer är inte stora tänkte va med pojken min men jag är lika seg som en snigel idag gud , så jag har tänkt att hämta filten och bara sätta mig vid tv'n en stund och frossa allt godis vi har hemma (y) . Meeen jag återkommer senare , ska försöka komma ikapp nu vafan !  

puss !
   ♥

                                       
                                            


Kommentarer
Postat av: elinnn

hihihi vi är så duktiga asså (a)

men det gick skit för mig :( hahaa. (L)

2009-05-23 @ 12:11:38
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/
Postat av: amandaaapanda ;*

HAHA elin då ;* <3

2009-05-23 @ 12:42:30
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0