tjenispenis

såå nu sitter jag här igen , med chips , as usual . hihi hope i'm not gettting fat . anyway idag har det vart segt , verkligen segt . jag har bara kollat film och ätit jordgubbar hela dan i stort sett ! vart litt på datan också , och jag har faktiskt tröttnat lite på bdb nu , alla lägger ju in samma pic's ? alla ser ju lika dannna ut på bilder . so sick of it , så jag funderar starkt på att kanske tom ta bort min . :) life goes on . gud snackr ju bara engelska här ju , deal with it bitches :* . jag undrar iaf va alla har för sig nu i början ? ja vet ju att i det drar i gång förr eller senare , men i början är det ju alltid segt som att bada i sleemmmm . Iaf så håller jag på att få ihop alla tjejerna igen , på sommarlovet glider offtast alla lte isär så , jag försöker förfullt , party ! iaf skriver nog mer sen puss på er blogggöööörs ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0