soooooooooooooola

jag haaaar sooolat & badat heeeela dagen , med gustav & familjen min , hihi busigt och sjukt kul . ! imon så ska jag sola mer , sen mer och sen typ mer !  :D laaangar bild på brääännnan , baby blev brun och jag blev extremt röd ! :o men hoppas jag blir brun imon iaf ! ps . måste bara säga va han sa när vi satt o sola och käka glass ; amanda , har jag någonsin sagggt hur söt du verkligen är , både jag och glassen smällte på samma gång kan man ju säga ! jag älskar min kille sjukt otroligt mycket . han är det bästa jag någonsin haffft , som har hännnt mig , och verkligen det vackraste som finns i mina ögon ! helt underbar . you're the one for me gustav .. (L) .





puuueesszzz  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0