hejsötnosaer

gomorgon alla sömntutor ! Här sitter jag med oboy i handen och bloggggar , jag vakna rätt tidigt idag , skulle hängt med till havet idag men jag banga det , har brännt mig på hela kroppen ju hihi , så när jag vakna satte jag mig framför teven (ska ha miami ink maraton idag hade jag tänkt) med massa frukost framför mig och gjorde franskmanikyr , va rätt morgon pigg idag (ovanligt)  . iaf idag ska jag och mamma ut o shoppa när hon kommer hem , ska handla kortbyxor och ev . en klänning . så är det lördag idag ungar , det betyder masssssssa godis för min del ! aja , så vill jag fääärga mitt hår . någon färg vet inte , vill bara inte vara blondin meer !  så jag langar en ps bild som jag gjorde en riktigt flummm dag med min homie huhu . aja skriver mer sen ! :)






puuueeezzzz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0