hejhoppppppsilofffs

jaja ni får skratta åt mina hej rubriker men ja typcker det ser så tråkigt ut med bara typ hej ? så ah , jag är super glad och super ledsen på samma gång om alla därute ville veta , för det första är jag ledsen över att det kommer bli bara två klasser nästa år , det betyder att min klass kommer splittras , guud ja hatar det , gillar alla mycket verkligen , som en familj . :( (f)  . det jag är glad över är att vi ska ha en klass dag imon , typ sista med klassen , ja kommer börja gråta när vi slutar . aja iaf ska sluta varann lipsillll nu . Imon blire minigolf & mat :D och så måste jag säga att jag äääälskar solen , tar vara på varje minut med solen hihi , aja nu ska ja välja kläder till imon hörs !




pusselipuss  ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMANDA UPPDATERA!! <3

2009-06-12 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0