hejhejhej

såå nu va det ett tag sen jag skrev , sen jag skulle till lager . jag fick inte köpppt så överdrivet mycket bara några linnen och klänningar . min midsommarafffton började med att jag träffade gustav i stan när det spöregnade & sen skull vi möta min mamma och syster vid trädgårdsföreningen , så kom mammas madde sen gick vi in och så skulle det precis börja med dansa runt stången tyyp , haha jag och gustav va ju såklart tvingade av mamma och madde att dansa med min syster , HAHA  . kommer aldrig glömma hur glad han såg ut när han dansa med oss haha så sött att han verkligen ville vara med oss och dansa , helt underbar är han mot mig , min kille <3 . anyway så sov vi inte så mycket den natten så jag va rätt seg dagen efter kan man ju lungt säga . va hos min älskade morfar idag han blir bara sötareochsötare varje gång jag komme roch hälsar på !  :) fick reda på att hans största dröm va att börja rida , hahha omg ! så söttt . anyway ska till kreta snart med mamma jonna karina & simon , kulkul , soool&bad , (: och så ville jag bara meddela att jag och min sötnos inte ens har fyllt våran 'sparburk' med 50 öre ännu , så vi får la se när vi blir klara , hihi :) nu hade jag faktiskt tänkt att berätta mer om va jag har gjort idag utom morfar , jag har kollat alla avsnitttt av mommas boys hahha jag älskar det nu , det fanns typ en tjej som hade mörkt underhår , skit snyggt ju , jag har faktiskt funderat på det ett tag på att färga underhåret  , och lite löshår också då , eftersom att jag inte kan färga hela håret breunt för då kommer det ful utväxt oxh skit , + att jag har lovat min gustav så vi får se hur det blir med underhår , men jag kommer nsart ta hål i tungan , så alla vet att det är typ bestämmt nu ! :)) ser fram emot det .  aja kanske skriver med sen , om det plopparuppnått nytt in my head !



puuuuzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0