heeej !

Hej & nej , jag är inte död , bara allmänt upptagen med ett rörigt liv . :)  Ja , nu har ju sommarlovet börjat och jag är seg , som vanligt i början , har kompisar som redan har hunnit gå på lisse fleeera ggr och vart utomlands , jag bara liggerhemma och slappar , solar & äter !  ihihi , Jag och gustav har kummit på en smartiiiss grej , vi skall ha en stor burk som vi skaläggga i pengar i varje dag , så sparar vi till en resa eller nått kul ! (y) och så vile jag bara tilllägga att jag saknar alla underbara kompisar i udddevallla & spanien :( så drf lägger jag ut lite pic's på spaiiiin , tyyp the best time of myyy life <3 :) . mwen nu börjar jag fundera på va jag ska ta mig till denna sommarn , förra gick ju bokstavligt ut på att tälta äta sola & bada med sabina , huhu , hoppas denna blir lika rolig . har iaf bestämmt mig för att flyga och fara , nästan aldrig vara hemma ! :)
så nu har jag lättat på mitt hjärta en gång för alla idag och upppdaterat , åter kommer nog imon kväll , ska till lager 157 imon hela dagen så vi får välll se  , kanske r för trööttt efter allt shopping (a)  , men hööör av er om det blir lissseberg i veckan , för då äer jag garanterat på !  ps . gustav , jag saknar dig , ses om 4 dagar , loooveuuuu ! (L)



hih lina, pose ? (a)

gullepiggggs !
hihii best friendssss 4evaaaahhhhh ! (a) :*
åååh mina bästiiisar ! :D <3

<3

<3





ellan

nadia

lina

amanda

linnéa







HAHAHHAH ELLLLINOOOR !

shiithans fula hår ..

<3 .

naaw ..

HAHAHHAHAHAH :d



pusss  ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0