dålig upppdatering i know


hejsan , nu va det rätt länge sen jag delade mitt liv mer er på bloggen , har vart rättså upptagen den sista veckan nu . kompisar , barnvakt och älsklings kalas som jag ska fixa , kan tyvärr inte säga nått mer om det för det ska bli en hemlis , allt jag kan dela med er är att det här kommer han inte glömma ! :) aja nu kollar jag på askungen på 3an . ska snart , sova apropå sova så har jag monterat isär min säng , ska köpa ny nästa vecka . en rund tror jag hihi , iaf så nu ligger den på golvet , langar en liten bild , och bilder på mig & linda igår ! bloggar mer imon , ha det bra tillsdess


Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: Tack så mycket! ;)

2009-07-29 @ 17:10:10
URL: http://johannadelgado.blogg.se/
Postat av: rebecka

Tack så mycket!

du har en fin blogg o är söt ju ^^

2009-07-29 @ 22:38:19
URL: http://innervision.webblogg.se/
Postat av: plk

2009-07-30 @ 11:03:07
Postat av: pk

ojjj ja råka skicka den en kommentar men skullle va säga att de va sköjj att träffa dig :)) <33

2009-07-30 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0