min dag imon

hejsaan , imon blire linda pk , mysigt , ska gå till nått litet kafé nånstans i stan och bara snaca massa tjejsnack , eftersom jag har vart borta i en vecka har mycket hännnt . sen drar vi nog till gothia en snabbis och kollar läget :) ska nämnligen dit med min boy och hans pappa senare i veckan i think . aja skriver me imonbitti , sovsött sötungaer ! btw här kommer 2 låtar jag kommer somna till inatt : Declan Galbraith - I Do Love You & More Than I Can Say - Declan Galbraith , bara ryser när jag hör dom .



pusssssssssssarrr


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Okej, men gå in och läs om det. Klicka på bildlänken i min meny ! :)

2009-07-13 @ 21:36:05
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

just den designen har jag ju utlottning på, var med och tävla om den du också =)



annars tar jag 200kr för en design somag då lägger ner 10-12 timmar på.

2009-07-13 @ 21:44:08
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0