hjärnan spängs


jaaaa nu sitter jag här med mina ostbollar och min oboy och läser skvaller dieter och träning , nu börjar jag bli knäpp på riktigt har börjat springa och inte att tala om men har tom börjat med yoga lite smått , det snurrrar runt i mitt huvud om kolhydrater och skit , har aldrig riktigt tänkt så mycket på sånt , och så får jag panik snart för ja har inga pengar och ja behöver verkligen nytt smink , nivet mitt är typ slut så ah . just nu läser jag om tjocka som skriver i en chatt sida om hur dom ska ställa sin vikt till rätta , aja skiver mer sen när jag har hittat sminket jag ska köpa !
btw , tänkt att börja med paint lite om jag har bildbrist , har sett en del bloggar med massvis med paint pics så det va en bra ideé !







pusss amandaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0