grattis älsklingen min !! (L)

guuustavbabys birthdaay todaaayy  ! :D . Dagen började med att jag va skit trött när mitt alarm börja för vi hade vart uppe och myst och kollat film hela natten , och jag som skulle upp och fixa tårta på sängen och present till han och allt , sen plötsligt somna jag om av någon anledning , som tur va kom syrran in vid 9 och väckte mig så börja vi fixa allt , från att leta tändare , till blåsa ballllonger , tillslut hitta jag en tändare , jag fick panik först kan ju inte gå in och väcka han utan ljus på tårtan !! iaf så fixade allt sig , hann bara blåsa upp en ballong men det kom mer underdagen , det kan jag lova , hela mitt rum är fullt av olika balonger ! aja ,  kom i sjungandes ja må han leva hiih , han fick en öis halsduk och en öis tshirt , han sa att han gilla det , så ja lyckades ! :) senare hade vi bestämmt att ha picknick vid slottskogen med syrran , men när vi kom ut börja det ösregna som det gjorde sist vi skulle ut och fika , så vi drog ner till ICA och handlade godis och bullar , lika bra att sitta hemma och fika med killen man tycker om mest av allt och bästa systern ! Hoppas att du haft en bamse bra dag älskling ,du är allt , är så glad över att du är min !! imon iaf ska jag hem till han och sova där kanske bloggar senare på kvällen , hörs då ! ps , kanske lägger in några små inlägg ikväll



pusssaaarrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0