flygplan ?

tjosaaannn i trooosan huhu , nu är jag fanså taggade för imon ! flyger till turkiet imon i ett FLYGPLAN ? sist jag åkte flygplan va det med några kompisar , utbytet i spanien , då satt jag med en liten papperspåse vid munnen hela resan . Hoppas det går bättre denna gången , åker med mamma hennes kompis jonna och glime :) riktigt kul skare bli , ska ola bada occcch shoppa ! :D skickar kort till dom som ber snällt , litar inte riktigt på turkiet näre gäller skicka kort , för sist gång så kom inga fram . Iaf nu packar jag lite smått , ska träffa min älskling imon innan vi åker så jag packar nu , kommer sakna han ill 100 :( . imon blire att vi tar en flygbuss till flygplatsen , haha jag kan bara se en buss med vingar framför menmen denna gången tror jag inte att min fantasi blir verklighet faktiskt ! hihi , ja nu sitter jag här och nördar vid datan & bloggen igen , men jag kommer ju faktikt inte ha någon data dä nere , om jag inte är en snäll flicka så kanske jag kan låna mammas laptop . Och nu bannnme har jag bestämmt att bli bruun, eller rättare sagt som pepparkaka ! Men nu kan va ju stryka flygbuss , för mamma kom in och sa att alla skulle knö i mammas bil , herregud ! aja upp med humöret nu jag sk faktiskt utomlands äntligen :) . tänkte skrivalite om va som händer i sommar som är bestämmt ,  snart fyller gustav då ska jag fixa lite , baka och mysa lite för han , buuusigt värre av mig , sen så blir det massa kalas , nån fest med girlsen får vi hoppas på också , eeefter deet skall jag träffa philip och lite folk på en konsert , men det är nog september kanske ? aja , så får vi ju inte glömma tjejlägret snart , forsränningen , jävligt kul , och spännande men jag slår vad om att jag kommer skada mig . seeen är det bara frittframmm för min del ! :)

aja kanske hinner skriv littte imon , vi får se , mabbyy soooo . (: aja ska hjälpa min syster med nått spel & hänga med dom ut och köpa glass , aldrig ro här .
hih




köööööössss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0