Peaaaa gästbloggar!

Hejsaaan Amandas läsare, Peor här!



Idag har jag, Amanda och PK vart och shoppat. Amanda fick köpt en massa som hon kommer att visa lite senare ikväll. På väg in till en affär snubblar Amanda mitt framför ''fint'' folk, HAHA, seriöst ni anar inte hur mycket PK skrattade men jag ska nog inte säga något, jag skrattade också en hel del. Men i alla fall var det långa köer och människor knuffades för att få det de ville, otroligt jobbiiiiiigt!!! Vi har haft kul och det är det viktigaste av allt.

Zorro ligger här bredvid mig och sover, tror jag. Åhh jag vill också ha en katt, en sådan som Zorrisss då. :)

Men nu håller PK och Amanda på att färga håret , det skall bli kul att se resultatet med tanke på att det har blivit fel ett par gånger när jag har varit med och färgat håret på någon. En gång till exempel råkade min kompis hår bli rött istället för mörk blont, men det var hon i affärens fel, but it could have been my fault :O aja, jag fick även höra att när PK skulle klippa Amandas hår (nej, hon är ingen frisör) blev allt helt kaos. Hon fick ett dåligt samvete så hon klippte av en bit av sitt enga hår, nawww :(

Jag märker att det är många som säger MORR på våran skola nu, haha. Först var det liksom bara vi tre som sa det men nu är det ganska många!

Aja men nu är det dags för mig att se hur det går med färgningen. Vi ses!

XOXO
Peaaaaaaa'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0