Lördag !

Hejsan allesamans efter en dag med bara shopping i flera timmar ! Haha såg att stina gästblogga medans jag färga håret , så söt haha , iaf resultatet blev bra , samma färg bara att jag togg bort den hemska mardrömmen , utväxten ! Och så färgade jag löshåret , och det blev lyckat (y) ! Som sagt en heel dag shopping då på backa plan , dagen började med att vi tog spårvagnen ända till bp , sen fick vi gå en bit , en bra bit genom slask och vattenpölar till skoaffären ( där jag entligen skulle köpa mina efterlängtade uggs ! ) , jag kan ju säga att alla hade blöta strumpor när vi kom fram haha ! Sen va det flera timmars provande och springande gemon en massvis affärer så senare drog vi till Burger King haha dom som egentligen ville äta på Paprika , men jag övertygade dom med att man inte blir mätt på sallad , det är min teori enligt dom men hade jag inte rätt ? där satt vi helt mätta på BK och rapade ! Senare mot kvällen drog vi hem till mig som sagt då och färgade & kolla film 100 girls , sen så drog dom vid 8 ungefär så jag satte mig med en skål risalamalta a lá min mamma & kollade på Robinson med henne , ärligt talat förstår mig verkligen inte på det programmet , helt sjukt att människor vill vara frivilligt ute på en ö mitt ute i ingenstans med ingen mat eller nått ? Aja mig kommer ni aldrig se där iaf ! Iaf idag fick jag då köpt 2 nagellack , en rosett , ett armband , ett linne , 2 tröjor , skor , en jacka , hårfärg , benvärmare trosor & mat ! Men nu sa mamma att det kom en bra film på tv eller nått så jag skriver inte så mke mer , lägger ut bilder på det jag köpte idag då , som stina lova haha ? =)  men jag hade roligt med er tjejer iaf , ni får mig alltid att må bra mitt i all kaos . Tack för idag ♥ . Så skriver jag mer om vad som händer imon , sov sött & godnatt !












 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyckades ju hitta massa fint bland allt skräp som finns på rean :D

2009-12-28 @ 12:43:22
Postat av: amandaaapanda ;*

håller med det fanns fint med dom konstiga kläderna som ingen vill ha togg nog över ! :)

2009-12-28 @ 20:52:13
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0