.

 


                                                            
  = Jag hissar fb ! Tro det eller ej men jag ha blivit riktigt engagerad i det hela , nu innan fick jag bara damp på alla sånna farmville inbjudningarna men nu när jag gick in härromdan och satt hela kvällen och svara på dom alla 208 olästa förfrågingar så känns det mycket bättra haha , så det är en stor hiss !




  = Och så hissar jag faktiskt den nya grillen i femman Frankfurter & Cabanossy , först va jag lite skeptisk när jag och min kompis bestämmde sig för att äta lunch där men det va faktiskt helt okje , ja menar det är alltid kul att prova nått nytt än donken , så jag råder er att testa gå dit och äta nåndag !

 


  : Hade faktiskt bara en diss , seriöst är det bara jag som stör mig på den jävla affären , kläderna ligger överallt och alla människorna är överallt och DUBBELT så mycket nu i jul och på rean , det är som att frivilligt gå in i en farlig djungel , det värsta är när det bara finns en sak kvar av något så är det riktigt så att alla vill hinna in först ! Därför åker jag och shoppar på backaplan imon !  Nej , usch säger jag bara på det !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0