heeellluuuuu

Nu skäms jag lite har inte bloggat på va blir det nu flera månader eller nått , aja skit samma i have a busy life! skol slut och jul lov snart på fredag samt betyg och samt min födeelseeedaaag ! och jag har läängtat i ett helt fucking år nuuu på att fylla igen , ska spendera min bday först på skolan då sen med donna sen med mingustav sen film kväll med stina och pk , kan det bli bättre ? sen ska ja ha släktkalas på lörda sen fram tillkvällen kanske det blir att jag tar tåget till trollhättan för att träffa några eller så blire becka vet itte ännu , like i said , i'm a busy girl . sen så kastrerades zorro igår , han spydde och sånt skit igår =( och jag ska till läkaren snart och ta allergi tester på typ 5 grejer , mamma vill det eller nått , räcker det inte med allt jag redan är alergisk mot haha , och så förra helgen va viktor och oscar här med walle och alex hela helgen , dom ä sjukt sjuka , men det va sjukt roligt , iaf så ska jag käka kvällsmat nu , tror att det blir nått med inlägg senare , ha det bra sålänge !



langar bild på mig & min pussgurka ♥

Kommentarer
Postat av: PK

söööööööööööööööt bild :)

2009-12-17 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0