Godnatt

Så nu ska jag nog inte sitta mer och nörda vid datan , tror det kommer bra filmer på tv ikväll , men jag har nog min mini baby med mig soffan iaf , aja dagen har bara vart seeg , har nog inte vart vaken nånstans inte ens på msn , haha har fått en massa klagomål på att jag är seg idag , nej men ska sova ut ikväll , så kommer min kära kusin imon och sover över som sagt , så ska vi ha myskväll och bara spelaspel leka och ha roligt hela dagen ! Sen kan jag ju avslöja när jag ändå håller på att jag & min kära vän donna ska ut till stan & ta en fika och shoppa på onsdag , en stund iaf tror nog inte att vi kommer orka mer än 2 timmar haha ! Så nu har jag nått att längta efter , har saknat henne . Men om jag ska hålla på att shoppa hela tiden måste jag rensa snart också , känns som jag har känns som jag har jätte mke som jag inte använder , men när jag väl ska rensa så vill jag typ inte slänga nått haha ! Aja ni får ha en bra kväll , nu ska jag ta och måla naglarna och ringa en kompis , hörs imon ! ♥



Togg bara en slarvig bild för att visa att den fula utväxten äntligen är borta !  *puh*  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0