Glad tjej på ingång i bloggen !

Nu har jag entligen fått igång internet på min mini baby efter massa om och men och ligger nu i sängen och bloggar med zorro , man kan ju för fan inte ringa till den jävla kundservicen dom är ju helt tjocka i huvet , hjälper ju inget !  Iaf nu är julen och födelsedagen över bara nyår kvar , godjul alla btw ! Hoppas alla hade en super go jul , som jag hade ! dock hade vi julen hemma, mycket att göra menmen nästa år bestämmde vi att vi skulle ha den hos moster och jag bestämmde att vi skulle börja med att göra rimm till julklapparna , jag vet , en sjukt jobbig ideé men då har vi ju nått att pyssla med iaf , kul ! På födelsedagen fick jag massa nagellack av syster och rosa mini pc och data saker av mamma , 2 fina armband av stina & pk , presentkort av morbror , massa blommor choklad och pengar av söta morfar , en ring av mina kära bröder , en timmas privat smink kurs på panache av moster och kusin och ett jätte vackert halsband med ett silverhjärta på av min pojkvän , tack för allt ni är bäst ! Sen till jul blev det massa mer presentkort , pengar , en as mysig morgonrock & björnborg kläder mm . Och nu på julen har jag nog ätit mer än någon annan jul ever , godis köttbullar korv och all skit , ja kan säga såhär att jag har inte kännt av hunger på hela dagen ! Iaf jag hade en jätte mysig julafton med min underbara släkt . Men nog om julen nu kommer ju nyår snart kanske blir det killen eller blir det fest med tjejerna fårse , imorgon ser dagen ut såhär , först uppochhoppa vid 9 käka fixa mig sedan möta stian och pk och in till stan och shoppa massa på julrean ! jag kan ju bra rabbla upp en jävla massa saker redan ! Först hårfärg , skor , ev jacka , kläder i massor , smink , trosor , ev mjukisdress & parfym ! =) Sen hem igen och färga mitt hår och mitt nya löshår ! En riktigt mys lördag helt enkelt , och rea mår jag verkligen alltid super bra av ! Men jag skriver mer om morgondagen och lägger ut bilder imon , kramisar

                                      Födelsedag







                                           Jul





dock fanns det tyvärr inga inte suddiga bilder på släkten eftersom mamma höll i kameran hela kvällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0