tjeniiispenis

hejhejhej alla läsare och övriga saker , nu sitter jag här vid datan efter en lång men skön och rolig dag ! dagen har fyllts upp med skratt med dom bästa (f) . Så , men nu hade jag tänkt att berätta hela min dag från morgonen till nu , dagen börja då med att jag försov mig , kolla på klockan 10 min kvar till bussen går medans jag satt där med morgonrock morgonhår helt trött , så jag somna om och gick upp senare , så jag kom till skolan lektionen efter . baby va inte i skolan , han va hemma idag för han mådde inte så bra , han ville må bra när han skulle till mig . såsöt älskar dig ! isf på lunchen gick jag och sabbina upp till stallet för att hon skulle mocka baj , så jag försökte desperat få kontakt med en häst där , den va inte så gad i mig nämligen , men jag tror allt att jag lyckades tillslut haha! sen han det bara varit en heelsjuk dag med alla , massa videos spelades in idag , deär allt jag kan säga (a) . vi tänkte banga sista lektionen , läspass -.- ? men det börja regna lite så vi gick på den ndå , men dt typiska va att när vi sluta så börja det spö regna verklign , va som en våg kom över våran skola ! så när jag donna och nellie skulle ner till bussen skulle vi dela på ett litet paraply , kaos , vi ramla och börja asgarva hela tiden hahah , as kul . iaf när jag kom hem hela jag pisseblöt . så satte jag igång med att städa mitt rum efter det kom mamma hem så gick jag ner och köpte pizza och nu sitter jag här och fixar mig lite ser ut som hej kom och hjälp mig ? min kille kommer snart , ska sova här i helgen (L) så kanske inte bloggar fören söndag vi får se , kanske kommer ett litet ikväll . iaf ha det bra tillsdess !
langar rättså gammmalbild on me and sabina



pussss

Kommentarer
Postat av: sabina

2009-08-28 @ 19:46:25
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh va du tvungen att ta den bilden xd HAHA

puss <3

2009-08-28 @ 19:47:09
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-28 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0