sleeeptight

heej sitter här med en 2l cola glass och mackor och laddar ner filmer för ikvll , sheeet ja är tjockis vafan , nu har skolan faktiskt dratt igång på riktigt , np idag , redan herregu ..  fast d gick bättre än jag trodde , det gick bra (y) jag och sabina drog till stan hem till mig på lunch rasten , skulle mata kissen och bytakläder snabbbt , lyckat ? nej , vi missa heela fucking lektionen. aaefter d sluta jag och gick hem med älskling till han , mys som vanligt fast med pulvermos och köttbullar denna gången hihi , älskar dig !! (L), hade typ aldrig ätit pulvermos innan ? hahah omg , tråkigt inlägg men dagen har typ inte vart mer än segsegseg , med mensmensmens vääärk . btw gick upp halv sex imorse !! fattar sj inte hur jag orkar ,men dt kommer bli så nu varje dag förutom måndag ju så , bara att börja vänja mig , yeye hörs imon fuckeeers ,  ps , frånochmedimorgon ska jag börja skriva mer saker , om skolan och sånt så det kommer bli mer inlägg .



puss godnatt . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0