skuula

kul ? njae , första dan va bara seeeg , nu anda dan idag hade jag faktiskt kul , med vissa jag inte trodde :) ny tjej har kommit ockås emelie , flickan verkar snäll . somsagt andra skoldan idag och vi har bara lekt och busat haha , allt arbete börjar ju näska vecka så , enjoy when u can . imon ska vi på stadsvandring här i stan , vi ska få en karta och ska tydligen gå runt till olika ställen i gbg , vi blev också indelade i massa grupper , tyvärr hamnade jag inte med min älskling :/ menmne , vi får fika tsm baby ! iaf så hamna jag med nebeyu , robin l , alex , sabina och linda . efter skolan hämta mamma mig vid roma så åkte vi till 'lejonet och björnen' gbgs största och absolut goaste glass affär , finns typ tuusen sorter , själv är min favorit banancholad blandat med polkagris hihi , efter det va ja hemma lite sen bestämmde jag mig för att hämta min syster vid dagis , va ute en stund i solen som bara brände mot kroppen . nu sitter jag tillslut här och ska kolla film & dricka min kalla cola , bloggar more later hejsvejs



pussss


Kommentarer
Postat av: Em

Du har väll inte missat att jag har utmanat dig? Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-21 @ 00:12:03
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0