mycket bad men mest sol

hejallesammans , nu har jag verkligen vart en naughty girl genom att inte upppdaterat så bra . men jag har vart så upptagen av att mysa med min kille och njuta av solen . har inte vart ute så överdrivet mycket men försökt att fånga upp varenda sekund när jag är ute . eva va här igår med en film och godis , och så myste vi hela kvällen , vi insåg att vi glidit ifrån varan lite , det blir lätt så på lovet . nu går hon ju också ut högstadiet och jag börjar nian , men vi får hoppas på det bästa när det gäller vår vänskap ! skolan börjar ju på onsdag nästa vecka lite nyfiken på hur det kommer gå med alla ändringar , tex att göra bara två klasser och blanda alla , kommer kännas sjukt . 8a har ändå gått igenom mycket tsm . hamna ju med davorr , simon , julia , ted , cassy , alexandra , morrsabina & linus , helt okje , får spara några iaf ! utan den viktigaste personen i mitt liv , gustav . baby jag älskar dig otroligt !! . kommer blogga massa känner jag på mig nu när skolan börjar igen . aja nog prat om skolan . bloggar mer sen :)
här kommer smarriga bilder från den sköna så kallade sommaren !




pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0