idag

helluuuuu bloggen , idag har jag inte gjort så mycket dagen börja med att min bror fick damp på mig förde att min  telefon ringde , det va min kille som ringde och väckte mig ahha , sen forstatte morgonen med att min katt hade vällt ner alla blomkrukor i vardagsrummet så jag fick städa , sen efter nån timma va jag ensam hemma och bara halvsov och kollade på days of our lives , sen vid 2 ringde mamma och sa att det va skit varm ute och bad migkomma till avenyn och ta en fika så jag satte på mig klänning löshåret och bara solbrillor , tänkte varför slänga på sig en massa smink när det är så varmt ute så allt rinner av igen ! så va vi i stan hela dan , efter det stanna vi vid pubben nära där jag bor och käka pizza . efter så skulle mamma på bio o jonna skulle kolla på bolibompa så då hade jag tid att rensa mina kläder måla naglarna och ha some alone time . så nu sitter jag här och kollar på simpsons och har suttit i telefon hela kvällen . dagen har ju inte varit nån höjdare , inget specielt har hänt förutom att jag testa silverputsa min läpp piercing själv . det är tydligen bara att koka vatten och sen lägga i lite bakpulver lite salt och en bit folie och låte det ligga där i i några minuter , sen blir det som nytt igen ! jag visste egentligen inte va jag skulle skriva om men det blev ju rätt mycket ändå . just d ja jag färga löshåret igår med , blev verkligen glad när jag fick låna pengar av oscar , jag älskar verkligen mitt löshår . anyway imon ska jag och min gustav kanske bada i en sjö här nära mig sen bara ha en mysig film kväll ! skriver mer om det imon , btw funderar jag påatt pierca mig underläppen eller kanske näsan eller tungan , nått utav det iaf , ? aja nu ska jag ta nått att äta , skriver mer imon .

puuusseen

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: eftersom ditt hår inte är så mörkt så tycker jag inte att du BEHÖVER färga ögonbrynen, eftersom det inte ser onaturligt ut med ljusa, men med det gör du ju som du vill :)



hm.. jag har ingen spec favoritblonderings-färg, men jag tycker inte att du ska färga det själv om du ska färga det från blondt till brunt, eftersom jag själv behövt färga det upp till 5 gånger när jag gjort det.. det blir oftast gult/oranget eller fläckigt och det blir ju alltid bäst resultat om du gör det hos en frisör :)

2009-08-10 @ 23:05:07
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

från brunt till blondt*

2009-08-10 @ 23:06:51
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0