hejalla

heeeeeeeeeej noooow i'm baaacckkkk :) . nu sitter jag hemma och rotar runt i mina lådor , ska hitta nått att ha på mig på onsdag , när skolan börjar , lika bra att börja nu , är aldrig bra för mig att va i sista minuten för jag ångrar mig alltid efter så , sen ska jag måla naglarna , gillar att ha lite udda färger , starka , funderarpå blå men ja vet inte ? ladda ner lite roliga filmer förut som jag har tänkt att kolla på efter detta inlägget , och sitta o mysa med zorro och dricka coooola och äta chips o godis . tänkte kolla på stepbrothers legally blondes 2 & blonde and blonder ! :) suck ja vill verkligen inte tillbaks till skolan , läxor , sega dagar , bara choklad hela dagarna för det inte finns gomat i skolan och säkert bråk nu när alla har blandats i olika klasser . (y) menmen vi får la se , ja är rätt trött på min dator nu också ,så ska önska mig en laptop , fyller ju år snart så  , och jag pallar inte moppe , så jag tar hellre det .
men nufan blire film , skriver seeeen
bitcheeees



köööössss


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt !!

2009-08-17 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0