hej resterna i godis skålen

söndag idag då , skulle ju till ikea idag men mamma ville åka imon så ja får min säng imon ! jag vakna upp av att ha drömt av en klänning som jag och eva såg i en affär för ett halvårsen ungefär , jag köpte den inte , men jag blev fan förälskad ! har en bild på den som vi tog ba för att jag skulle hem och fråga mamma om pengar men det blev aldrig av , iaf så gillar jag den fortfarande , gud det är sjukt men den va söt . aja dagens outfit blir la bara tjocktröja o tränings shorts eftersom jag har planerat att göra ingenting idag . kon hem igårkväll efter två dagar hos gustav , mamma drog ut och jonna skulle sova , så satt jag där som en bulle , så gick jag fram till kylskåpet och skulle ta saft för att jag trodde inte att det fanns nått annat, så såg ja den bara ligga där, min coola som jag hade innan jag åkte , gud så jag blev glad !! iaf nu sitter jag vid datan , harladdat ner spotify nu , entligen ! så idag blir det musik heeela dagen , och så funderar jag på att färga tillbaka blont ? inte för att jag inte tycker om det brunt , inte alls så , bara att det käns mer som jag , blondiiie . men ja vet inte , kanske bara måste vänja mig lite mer . aja skriver mer sen , efter ja målat naglarna . langar bild på klänningen .



pussss


Kommentarer
Postat av: Sabina

sv : Okej ,båda är sjukt gulliga så vet ej :D <3

2009-08-02 @ 22:12:20
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jaså d tkr du gumms ? (:

2009-08-02 @ 22:47:28
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0