heeeeeeeeejsaaaannnnn

hejhej dålig uppdatering iknow . men iaf , vart med älskling hela helgen , mys hos mig , igår hängde vi med mamma till allum , handla lite shiit . och dagen idag börja med att ja vakna upp med gustavbaby brevid mig , bästa kännnslan för mig ever ! iaf käka frukost sen kom hans pappa och hämta han , efter en timma så skulle mamma jonna och jag upp till stallet som ligger här , jonna skulle nämligen börja rida , min morbror va där också med mina kusiner som tydligen red där , iaf så trodde jag att jag skulle sitta och kolla på när dom red men nej , nej inte alls så jag skulle leda hästjävlen , med mina fina skor , usch , och till råga på det så skulle vi också rida ut -.- , ja ba du måste skämmta mamma ? okej jag är inte rädd eller nått menvafan , hon ba men snälla amanda jag vågar inte , hahaha ! ja ba wtf . och nu kom jag precis hem ifrån donken , ska ba ta d lungt nu ikväll ska nog rensa min kläder också , gud känns som om jag gör det allt för ofta , men det kommer ju bara mer och mer kläder , haha . och så ska jag nog ladda ner en mysig film så blire perfekt :) här kommer iaf en liten bild på det jag fick med mig hem igår , men jag skriver mer sen .



svart tunika som mamma tydligen köpte , rosa klänning för 199 kr , 3par örhängen och en body splash hello kitty + spetstrosor
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0