gomorra

sitter här och myser med min kisse zorro ! fick han igår :D så söt , ja vakna inatt så la han sig vid mig , gud sötare katt vet ja inte ! iaf så blir det inte ikea idag heller , för det skulle tydligen komma massa till oss idag , mammas kompisar och min bror , gud . aja , kan ju drömma om en ny säng här . iaf så gick jag in på en sida som jag hade sparat , hitta den för ett år sen ungefär , så laddar man upp en bra bild på sig själv så ser man vilken kändis man liknar mest , kanske lite segt , men kul i början ! http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?lang=SV . själv likna jag brittany snow as mycke på alla bilder , lite små skummt , idag så ska jag bara vara hemma och ta det lungt och mysa , ska nog internet shoppa också , lägger ut bilder sen !



pusssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0